Goedzooi helpt Museum voor Religieuze Kunst

Deel dit artikel:

Het Museum voor Religieuze Kunst (MRK) zocht iemand die kon helpen om hun visie duidelijk op papier te krijgen. BrabantDC linkte hen aan Sander Hoogvliet van Goedzooi. Goedzooi bouwt aan waardevolle relaties tussen mensen en merken. Dat doen ze met co-creatie, geweldige belevingen en toffe campagnes. En vooral met: #alleenmaarliefde! 

Els Backx, voorzitter van het bestuur van Museum voor Religieuze Kunst: “Inhoudelijk stonden de neuzen al dezelfde kanten op, de uitdaging was vooral om dit op de juiste manier in woorden te vangen. En dat is zeker gelukt met de creatieve en enthousiaste ondersteuning van Sander. We zijn er bijna!” Sander was niet minder enthousiast: “Wat is het ongelofelijk lekker om een sessie te faciliteren waarin iedereen enthousiast is en vol energie iets wil veranderen. Beter kan niet!”

Goedzooi - BrabantDC

“Ik merkte dat het bestuur al zo lang bezig was met dit vraagstuk dat er enige voortekenen van bedrijfsblindheid te zien waren. Is dat erg? Nee, dat overkomt iedereen. Als facilitator stel ik vragen, geef ik voorbeelden en vat ik het gesprek samen in de taal van een leek. Ik kijk en denk anders. Dat is af en toe echt nodig om vooruit te komen”, vertelt Sander. De grootste hobbel was genomen. “Binnen anderhalf uur hadden we op papier waar we voor gekomen waren; de visie van het MRK op één A4.”  Els sluit af: “Het was een pittige maar waardevolle sessie en we zijn blij dat BrabantDC ons met elkaar in contact heeft gebracht!”

BLIJF OP DE HOOGTE

Laat hier je gegevens achter.